Uimodståelig begivenhed registreringer: Hvordan man kan overvinde indvendinger om værdi

Din titel er nøglen

Få fat i dem på “hello” ved at starte med en event-titlen, der fanger den vigtigste fordel ved at deltage i… “Eliminere 80% af registrering besvær med onlineregistrering.” Hvis du får deres begejstring flyder lige væk, vil de opsøge grunde til at støtte følelsen i stedet for at være skeptisk, da de læste på.

“Hvordan andre har draget fordel af at deltage i denne begivenhed:”

Testimonials er en fantastisk måde at give troværdighed til fordelene ved dit program. Indsamle og offentliggøre udtalelser fra tidligere deltagere om, hvad de fik fra at deltage i dit arrangement. Oprette et afsnit i din event oversigt med titlen “hvordan andre har draget fordel af at deltage i denne begivenhed:” du kan gøre det nemt for tidligere deltagere til at dele deres tanker ved at ringe eller e-maile dem og spørger “Hvad fik du ud af hændelsen?” Når de reagerer, spørge, om det er ok at dele det med andre.

“Må ikke tage vores ord for det, snakke med tidligere deltagere…”

Tage din udtalelser et skridt videre ved at tilbyde at levere navne og telefonnumre fra tidligere deltagere. Når nogen giver dig en stellar testimonial, bede dem om de ville være villige til at dele deres erfaringer med andre, og hvis det er ok at dele deres e-mail adresse eller telefon nummer. At have referencer viser tillid til dine kundeemner og gør det muligt for din glade deltagere at gøre sælger for dig.

“Hvad du vil gå glip af ved ikke at deltage?”

En af de mest magtfulde motivationsfaktorer for mennesker er at fortælle dem, hvad de får fra at deltage i eller hvad de vil savne, hvis de ikke deltage i dit arrangement. Disse lister arbejde så godt, fordi det fortæller dine kundeemner, at du forstår deres smerte og har viden, der kunne gøre deres situation lettere.

Dette er et eksempel fra et management seminar…

Hvad du vil gå glip af ved ikke at deltage:

* At vide, hvad gøre, når din medarbejder er optaget eller fjern

* Ikke længere føle sig som en outsider med dine kollegaer

* Ikke længere følelse fanget mellem skulle rapportere til din chef og ikke ønsker at mikroforvaltning

-Forståelse af alternativer til at lade nogen gå

* At vide hvordan man kan reducere angst relateret til rygter

“Ingen spørgsmål går ubesvarede.”

Fjerne enhver resterende tvivl dine kundeemner kan have om værdien ved at fortælle dem, at de vil få alle deres spørgsmål besvaret. Nævne, at du vil følge op efter programmet er at besvare eventuelle ubesvarede spørgsmål.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *