Tillid til at oprette din første Information produkt

Det er ingen hemmelighed, at informationsprodukter kan være en yderst rentabel online-forretning. For produkter som eBøger, mp3-optagelser og andre digitale downloads er opstart og overhead omkostninger minimal – giver mulighed for en høj overskudsgrad. Desuden giver evnen til at tiltrække datterselskaber med høj provision procentdel dig en stor fordel i online markedsplads. Men måske du bare tror ikke din idé er god nok. Eller måske du tror, du er en god nok forfatter. Nok! Du er en smart cookie med store idéer – og med den rigtige plan kan du gøre din information produkt en succes.

Selvom vi har de bedste intentioner, er det rigtigt, at bare fordi vi tror, at noget kan være en god information produkt idé, ikke kan det pan ud på måde. Til at føle tillid til, at du bør gå videre med dit projekt, skal du gøre din forskning først.

Her er nogle ideer til at gennemføre forskning:

1. kig for andre produkter på samme emne. Hvis der er ingen andre oplysninger produkt eller bog om samme emne, kan det være et tegn på at tanken ikke kan være rentable. Lidt konkurrence er et sundhedstegn i en levedygtigt marked, og hvis du opretter et bedre produkt og har bedre markedsføring; Du kan blæse din konkurrence lige ud af vandet.

2. fremme lignende produkter som en affiliate. Tilmelding til affiliate programmer for disse typer af produkter og sælge dem via en Google Adwords kampagne, til din mailing-lister og/eller på din hjemmeside. Hvis de sælger, kan du bare have en vinder.

3. poll dine læsere og din målgruppe. Hvis du allerede har en mailing liste at nå din målgruppe, poll dem på hvorvidt de er interesseret i sådan et produkt og spørge, hvad slags oplysninger de gerne vil have inkluderet. Du kan også foretage afstemninger via Google Adwords kampagner og andre reklame-metoder.

Vær ikke bange for at bruge lidt penge på en reklamekampagne til forskning dine ideer. Det er bedre at tilbringe $50 eller så at finde ud af, at din idé ikke kan være så frugtbart end at bruge utallige timer på at udvikle dit produkt og din markedsføring til at finde ud af, du har oprettet en dud. Og hey, hvis du har gjort din forskning, kan du opleve at du bare kan have en stor sælger, og i så fald du vil har fundet ud af en masse nyttig information ved at studere din konkurrence og polling dit målmarked. Det betyder, du er virkelig klar til at rulle med din information produkt.

Men har du godt nok oplysninger til Share?

Mange mennesker synes at tvivle på deres viden og ekspertise, men når de endelig får modet til at dele hvad de ved, det er utroligt, hvad resultaterne kommer med den. Selv hvis du tror, du kan oprette din hele information produkt, er der muligheder for at hjælpe dig på vej.

Her er nogle ideer til at udvikle dit indhold nemt:

1. interview industrieksperter. Du kan optage audio interviews med kendte eksperter og sælge mp3s og udskrifter.

2. leje en ghostwriter til at hjælpe dig. Der er masser af mennesker, der er fremragende forskere og kan hjælpe dig med at sammensætte dit indhold for et gebyr. Og bare rolig; Det behøver ikke at koste en arm og et ben. Du kan bruge en service som elance.com for at finde en kvalitet writer til at hjælpe dig med at skrive en e-bog for et par hundrede dollars. Tid og smerte du gemme kan være det værd.

3. svar på spørgsmål. Hvis du har gjort undersøgelser, vil du sandsynligvis have masser af spørgsmål fra dit målmarked. Så, i stedet for at forsøge at skabe alt dit indhold fra bunden, kan du blot besvare nogle af de oftest stillede spørgsmål.

Oprettelse af din første information produkt behøver ikke at være kompliceret. Bare gør din forskning og komme i gang. Når du har gjort en, vil du se, hvordan opfylder det kan være… og du vil være at skabe dine egne oplysninger produkt imperium på ingen tid.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *